A dm az őszi időszakban házhoz viszi a szépségápolást: a drogéria Szépségbuszával 20 helyszínen, népszerű fesztiválokon és dm-es rendezvényeken is találkozhat a közönség. Az érdeklődők megismerhetik a dm márkás újdonságokat, miközben profi sminkesek és körmös szakemberek szépítik meg őket. Az állomásokon hulladékgyűjtő dobozok kihelyezésével segíti a dm megfelelően kezelni a lejárt vagy nem használt kozmetikai termékeket. Ezek újrahasznosítását egy hazai startup partnerük, a Beautycle végzi.
A dm 30 éve ott van a hétköznapok fontos pillanataiban: a készülődésnél az első randira, amikor a legjobb formánkat akarjuk hozni, vagy amikor a legkímélőbb termékeket keressük. A drogéria szakkompetenciája segíti a legmagasabb vásárlói igények kielégítését, a legújabb hatóanyagok az elsők között jelennek meg a dm polcain, továbbá saját márkás egyedi fejlesztésekkel formálják a trendeket.
A dm 2023-as őszi kampányában ismét a színeké a főszerep, amelyekkel kreatív eszközként érzelmeket, hangulatokat fejezhetünk ki. A drogéria az idei szépség kampány részeként egyedi kezdeményezéssel készült: a dm Szépségbuszával 20 helyszínen, népszerű fesztiválokon és dm-es rendezvényeken is találkozhat a közönség, a busz augusztusban indult útnak. A mozgó szépségműhelyben sminkeléssel és körömfestéssel várják az érdeklődőket, akik megismerhetik a dm márkás újdonságokat, a profi sminkesek és körmös szakemberek pedig szépségtanácsokkal is ellátják a vendégeket. Beszállítóik jóvoltából apró ajándékkal is kedveskednek azoknak, akik a szépségbusz szolgáltatásait igénybe veszik.
A dm filozófiájának alapja, hogy gazdasági közösségként példát mutat környezetének, s kiemelt területként kezeli a fenntarthatóságot. A szortiment összeállításakor hangsúlyos szempont a fenntarthatóság, ez a vásárlók számára a választékon keresztül jól érzékelhető.
A dm a Szépségbusz az állomásain hulladékgyűjtő dobozok kihelyezésével segít megfelelően gyűjteni a lejárt vagy nem használt kozmetikai termékeket. Az összegyűjtött hulladék szelektív gyűjtését, elszállítását, a hulladék ártalmatlanítását, amennyiben lehetséges, a csomagolóanyagok megtisztítását és újrahasznosítását partnerük, a Beautycle végzi.
Ha valaki legalább 5 db lejárt, elhasznált kozmetikai terméket* visz a dm Szépségbuszon elhelyezett gyűjtőládába, cserébe a vállalat megajándékozza egy dm márkás dekorkozmetikai termékkel. További részletek: dm Szépségbusz | dm.hu
„A dm-ről sokaknak a gyönyörű sminkek és az ápolt megjelenés jut eszébe, és ezért mindent meg is teszünk. Az üzletekben a munkatársaink felkészülten segítik a termékek közötti eligazodást, izgalmas smink aktivitásokat szervezünk, mára pedig akár egy élő dm Live adás alkalmával is elleshetik vásárlóink a legújabb szépészeti fogások a dm App-ban. A kínálat kialakításánál továbbra is a vásárlói igények lehető legszélesebb lefedése a célunk, a legújabb trendek, fogyasztói elvárások mellett pedig a fenntarthatóság is nagyban alakítja a szépségápolási szortimentet” – fűzte hozzá Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
(*az alábbi termékeket vihetik vissza a vásárlók: Bőrápolási termékek (krém, szérum, testápoló, tusfürdő, naptej stb), bármilyen jellegű smink termék (alapozó, korrektor, szempillaspirál, púder, pirosító, paletták, szemhéjtus, rúzs, szájfény stb), hajápolási termékek (sampon, balzsam, olaj, szérum, hajlakk, zselé/wax stb), egyéb testápolási/ szépészeti termékek: (sminklemosó, körömlakk, dezodor, fogkrém, parfüm stb).)
A dm-drogerie markt-ról röviden
A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúrkozmetikumokból.
A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is “meghódítsanak”, amelynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm-történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.