Divat Konyha Otthon

Müller: 15 éve Magyarországon (x)

A Müller idén ünnepli fennállásának 15. évfordulóját Magyarországon. Az évforduló alkalmából 2022. szeptember 15. és 18. között különleges akciókkal, nyereményjátékkal és meglepetéssel várjuk vásárlóinkat.

A Müller idén ünnepli fennállásának 15. évfordulóját Magyarországon. Az évforduló alkalmából 2022. szeptember 15. és 18. között különleges akciókkal, nyereményjátékkal és meglepetéssel várjuk vásárlóinkat. 15% kedvezményt nyújtunk 2022.09.15-én a drogéria részlegünk termékeire, 2022.09.16-án a natúr és biotermékekre, 2022.09.17-én minden játékra, 2022.09.18-án pedig a parfüméria részlegünk termékeire. Látogass el hozzánk és ünnepelj velünk!

MÁRKATÖRTÉNET

Amikor 1953-ban megalakult a Müller cég, még senki sem gondolta, hogy hamarosan a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb szereplőjévé válik. A Müller az évtizedek óta tartó töretlen fejlődésével Európa immár 7 országában, több mint 880 üzlettel van jelen és teszi élménnyé a vásárlást vevői számára. Magyarországon 2007-ben nyitotta meg első üzletét, ma 33 üzlettel képviselteti magát a hazai piacon.

A MÁRKA

Magyarországon a Müller üzletek rendelkeznek a legnagyobb drogériaválasztékkal, a Müller azonban sokkal több mint egy egyszerű drogéria. Az üzletekben parfüméria, natúr és bio, papír-írószer, játék, háztartás, valamint harisnya és kézimunka részleg is várja a vásárlókat. Több mint 150.000 termék egyetlen üzletben!

A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, gyakran más magyarországi üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A széles vásárlói igények kielégítésére törekedve kiemelt szerepet kapnak a sajátmárkás termékek. A vállalat 42 sajátmárkája közel 4000 kedvező ár-érték arányú terméket kínál a natúrkozmetikumoktól és drogéria termékektől kezdve a bioélelmiszereken át egészen a játékokig. A vállat az utóbbi években folyamatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, lehetőséget adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak bekerülni a Müller polcaira.

MÁRKAÉRTÉK

A vállalat különösen nagy hangsúlyt fektet a fogyasztói igények kielégítésére, fontos a kellemes vásárlási környezet, a barátságos és szakszerű kiszolgálás, a széles választék, a termékek magas minősége és a kedvező ár. A Müller cégfilozófiájának egyik legfontosabb eleme a szolgáltatásközpontúság, magas elvárásokat támasztva ezzel a munkatársak felé. A szorgalom és elhivatottság mellett nélkülözhetetlen a professzionális szaktudás és a termékismeret, melyet a vállalat több mint 1000 magyarországi munkavállalója képvisel nap mint nap.

INNOVÁCIÓ

A cég a sajátmárkás termékeinek gyártásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre, az új termékeket a fenntarthatóság jegyében, ökológia szempontokat figyelembe véve alkotják meg. Számos AVEO, Barfuss, Duchesse, Lavozon, SensiDent és Terra Naturi termék összetétele mikroműanyag-mentes, hozzájárulva ezzel az élővizek védelméhez. Egyre több sajátmárkás termék rendelkezik olyan környezetbarát minősítéssel, mint például a Kék angyal, a Fairtrade, az FSC vagy a biominősítés. A termékek a hazai és nemzetközi ökoteszteken is folyamatosan kiválóan bizonyítanak.

SZOLGÁLTATÁS

Az üzletekben értékesítési tanácsadók várják a vásárlókat, akik alapos termékismerettel rendelkeznek és készséggel segítenek a vevőknek megtalálni a tökéletes terméket. A kizárólag a Müller üzletekben kapható Make up Factory termékek szakértői előre egyeztetett időpontban sminktanácsadással állnak a vevők rendelkezésére. A cég 2020-ban megújította Baby Club babaprogramját, melynek tagjai kedvező ajánlatokat tartalmazó kuponfüzetet, illetve hasznos babaápolási termékeket tartalmazó pelenkázószettet kapnak ajándékba, hírlevélben értesülhetnek a legújabb akciókról és termékekről.

A MÁRKA SZÁMOKBAN MAGYARORSZÁGON

  • 7 ország, 884 üzlet, ebből 33 Magyarországon
  • 950-1958 m2 alapterületű üzletek
  • 1047 munkavállaló
  • több mint 50.000 drogéria termék
  • több mint 28.000 parfüméria termék
  • több mint 5.500 naturshop termék
  • több mint 21.000 játék
  • több mint 21.000 papír-írószer termék
  • több mint 13.000 háztartás termék
  • több mint 7.500 harisnya termék
  • több mint 2.400 kézimunka termék

Képek: Müller

Balázs Klári címlapfotózás

Gidamentés

Szofi a gólya

Csomagolásmentes üzlet

Iain Lindsay Britt nagykövet üzenete