Uncategorized

A Garnier megkapta a Cruelty Free International hivatalos minősítését (x)

A Garnier összes terméke világszerte hivatalosan is állatkísérlet-mentes – a márka megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében. A Cruelty Free International a vezető non-profit szervezet, amely azon dolgozik, hogy véget vessenek az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.

A Garnier egyike a legnagyobb, és a legerősebb globális jelenléttel rendelkező márkáknak, amelyek megkapták a Cruelty Free International minősítését a Leaping Bunny program keretében. Hatalmas lépés ez nemcsak a Garnier, hanem a szépségipar egésze számára.

Michelle Thew, a Cruelty Free International vezérigazgatója a következőket fűzte hozzá a bejelentéshez:

“A Garnier olyan világmárka, amelyet mindannyian ismerünk. A közösen végzett munka ezzel a márkával annak érdekében, hogy segítsünk megszüntetni a kozmetikumok állatokon történő tesztelését, és a Cruelty Free International Leaping Bunny programja keretében kapott hivatalos minősítése jelentős mérföldkőnek számít. Hosszú hónapokat vett igénybe, hogy a Garnier fáradhatatlan munkával vizsgálat alá vonja minden egyes beszállítóját és beszerzési forrását, és maradéktalanul elégedettek vagyunk az elért eredményekkel.

A Leaping Bunny azt az elvárást támasztja a márkák felé, hogy vessék igazságügyi szakértői vizsgálat alá teljes ellátási láncukat, beleértve az összes alapanyagot és minden egyes összetevőt, annak bizonyítására, hogy a teljes folyamat állatkísérlet-mentes. A minősítést csak együtt kaphatja meg egy márka összes készterméke – egyes termékek külön-külön nem minősíthetők.

A Garnier esetében ez azt jelentette, hogy több mint 500 beszállító vonatkozó nyilatkozatát kellett beszereznie, amelyek 3000-nél is több összetevővel látják el a márkát a világ minden részéről. A Garnier és a Cruelty Free International hónapokon át együtt dolgozott a dokumentumok összegyűjtésén, hogy a Garnier globális portfóliójában szereplő minden egyes terméken hivatalosan megjeleníthető legyen a Cruelty Free International ugró nyuszis logója, amely általánosan elismert kegyetlenségmentes védjegy. Ez az aprólékosan szabályozott folyamat biztosítja, hogy a fogyasztók teljes bizalommal vásárolhatják a Garnier termékeit, biztosak lehetnek benne, hogy azok megfelelnek a Leaping Bunny szigorú feltételeinek.

Adrien Koskas, a Garnier Globális Márka-elnöke a minősítés kapcsán elmondta: “A Garnier már 1989 óta elkötelezett híve az állatkísérlet-mentes világnak. A Cruelty Free International hivatalos minősítésének megszerzése a Leaping Bunny program keretében jelentős mérföldkő, és a kezdetektől fontos része Green Beauty küldetésünknek. Ma a Garnier újabb Zöld lépést tesz annak érdekében, hogy maradéktalanul elkötelezett, valóban fenntartható, transzparens márkává váljon, amely Zöld Szépséget biztosít mindannyiunknak.”

Ezt a bejelentését a Garnier a márka a számára komoly fordulópontot jelentő évet követően teszi közzé. 2020-ban a ugyanis elindította a Green Beauty kezdeményezést, amely a fenntarthatóság minden egyes elemét felölelő megközelítés, és átalakítja a Garnier értékláncának minden szakaszát, jelentős mértékben csökkentve a márka környezetre gyakorolt hatását. További információk a Green Beauty kezdeményezésről: garnier.hu

Ez a bejelentés egyúttal új, fenntartható innovációk egész sorába illeszkedik. Minden egyes új termék a márka Green Beauty vállalásait erősíti, és immár rendelkezik a Cruelty Free International hivatalos minősítésével a Leaping Bunny program keretében:

  • Garnier SkinActive újrahasznosítható ökokorongok: Hulladékot nem képező smink-eltávolító korongok. További információk: garnier.hu
  • Garnier Botanic Therapy Solid Shampoo (száraz sampon): Műanyagmentes csomagolás és 94%-ban növényi alapú További információk: garnier.hu
  • Garnier Hydra Bomb Tissue Masks (szövetmaszkok): Most teljesen komposztálható* szövetmaszk (*biológiailag lebomlik a háztartási komposztban) További információk: garnier .hu
  • Garnier Fructis sampon és balzsam: 100%-ban újrahasznosított műanyagból készülő, újrahasznosítható flakonban További információk: garnier.hu

***

A Garnier-el kapcsolatos legfontosabb tények és adatok:

  • A világ 1. számú természetes márkája (forrás: Euromonitor 2019).
  • 64 országban forgalmazzák.
  • 1,8 milliárd legyártott termék évente
  • Legfontosabb célok 2025-re:
    – Zéró szűz műanyag, ami évi 37 000 tonna szűz műanyag megtakarítását jelenti.
    – Karbon-semleges üzemek, amelyek mindeddig 38 596 tonnának megfelelő széndioxid-kibocsátást takarítottak meg a megújuló energia felhasználásának bővítésével.
    – 100% -ban újrahasznosítható, újrafelhasználható vagy komposztálható műanyag csomagolás 2025-re

Megjegyzés: A Garnier Fenntarthatósági jelentése a kötelezettségvállalásokról és célokról szóló átfogó beszámoló. Ebben megtalálhatók a részletek, a szakértőktől származó információk és a mostantól 2025-ig tartó fenntarthatósági ütemterv is.

A Garnier-ről:

A Garnier olyan globális szépségmárka, amely mindenki számára elérhető, és amelyet az a törekvés vezérel, hogy az első valóban fenntartható, természetes márkává váljon a tömegpiacon. A Garnier már 1904. óta hatékony, innovatív szépségápolási termékeket kínál, amelyeket a természet ihlet és gazdagít. Természetes, elérhető és fenntartható – a Garnier márkát almárkái teszik igazán élővé: Fructis, Botanic Therpay, Garnier Bio, SkinActive, Ambre Solaire, Olia és Color Naturals.

További információk: www.garnier.hu

A Cruelty Free Internationalről:

A Cruelty Free International a vezető szervezet, amely egy olyan világ megteremtésén dolgozik, ahol senki sem akar állatkísérleteket, vagy senki sem hisz azok szükségességében. Elkötelezett csapatunk tagjai területük szakértői, akik díjakkal elismert kampányokkal és politikai lobbitevékenységgel ötvözik a tudományos és jogi erőfeszítéseket és a vállalati társadalmi felelősségvállalást. Edukációval, kihívásokkal és mások inspirálásával küzdünk világszerte az állatok tiszteletben tartásáért és védelméért, vizsgáljuk és láthatóvá tesszük a laboratóriumi állatok életkörülményeit, arra ösztönözve a döntéshozókat, hogy érjenek el az állatok számára pozitív változásokat, támogassák az emberségesebb tudományos tevékenységet, az állatkísérlet-mentes életet.

Promóció