„A szextinget (ami a sex és texting – azaz szöveges üzenetküldés – szavak összeolvadásából származik) eredetileg vélhetően párkapcsolati terapeuták találhatták ki, hogy a partnerek napközben már ráhangolódjanak az esti hancúrozásra, ne engedjék kihűlni a hálószobát. Ez kezdetben csak egy erotikus mondat volt például arra vonatkozóan, hogy »Mennyire kívánlak!« – aztán a technika fejlődésével már lehetővé vált, hogy fényképet is mellékeljünk mellé becsesebb testrészünkről, hogy láthassuk is, egészen pontosan mennyire is kívánjuk a másikat – kezdi Hevesi Kriszta szexuálpszichológus. – Napjaink internetes vásárlásra specializálódott fogyasztói rétege pedig – ahol már az ismerkedés is a neten szörfözés által hozható révbe – racionális elvek által vezérelve semmilyen téren nem szeretne zsákbamacskát venni. Tehát az időigényes randi előtt meg akarja tekinteni a portékát minden apró részleté-ben. A férfi kommunikáció ezért nagyjából úgy néz ki: »Kávé?« – s amennyiben a válasz késik, máris érkezik egy »motivációs fallosz« a hölgy döntésképességét segítve. (Aztán hogy az saját példány-e vagy szintén a netről lett kölcsönözve, az persze majd csak a későbbiekben válik világossá.) Pedig jellemzően nem a női lélek igényli ezt a fajta »minőségellenőrzést« – a férfi oldaláról azonban fontos tudni azt, hogy partnere jól értette-e a kávémeghívást – csak hogy ne csússzon el a kommunikáció…”
Folytatás a Meglepetés magazinban!