Riport

„Amikor kiderült, mekkora a baj, nem láttuk a kiutat”

Van egy iskola az országban, ami egyedülálló, mivel elsőként kezdett alternatív kommunikációt tanítani központi idegrendszeri sérült, nem beszélő és súlyosan mozgáskorlátozott gyerekeknek, hogy ők is kommunikálni tudjanak a világgal.
adományok alternatív kommunikáció bóné andrás értelmi fogyatékosság érzékszervek gyógypedagógus intellektuális képességek kommunikációs képességek fejlesztése központi idegrendszeri sérülés lehoczki zsanett mozgáskorlátozott gyerekek

Hiába tudjuk, hogy lelkileg nehéz beszélgetés következik, a budapesti Bóné András Kommunikációs és Fejlesztő Iskolába belépve egyből mosolyog a szívünk. A folyosón egy kék kanapé, rajta plüssmaci, nyakában pedig a következő felirat fogad: „Nem elveszett játék vagyok. Rád vártam.” Ez az iskolára is igaz. Az ide járó gyerekeknek nem lenne esélyük máshol tanulni, nincs B terv. Idén két ötfős csoport indult. Megnéztük, hogy telik náluk egy tanóra.

Folytatás a Meglepetés magazinban!